2015 m. spalio 22 d., ketvirtadienis

1935 m. prezervatyvų testavimas

Šiaip tai vyrai turi tokią vieną savybę.
O ta savybė - vos vieną kartą susitikus pradėti gerinti tavo gyvenimą. Pvz., pasiūlyti perstumdyti baldus, kad būtų feng šui racionaliau.
- Lovą reikia perstumti į kitą kambarį!
- Ji pradžioj ten ir buvo, bet man per daug triukšmo nuo gatvės.
- Prie triukšmo priprantama.
- Aš nepripratau.
- O kaip žmonės prie aerouosto gyvena? Pripranta!
- Grrrrrr..
- Aš noriu tau padėti!!! O tu nevertini!
...
Visą naktį skaityti butų nuomos skelbimus (kuriuos aš visus mačiau po 23 kartus) ir sakyti:
- Kaip neišsimiegojau. Visą naktį skelbimus žiūrėjau.
- Tai aš juos visus pati periodiškai peržiūriu.
- Bet aš dėl tavęs juos skaičiau!!!
- Ačiū, bet...
- Aš noriu tau padėti!!!
- Grrrrr...
- O tu nevertini!
...
- Labas rytas, kaip laikais?
- Rytas. Motiejus buvo labai neramus, neišsimiegojau visai.
- Tau reikia atsipalaiduoti.
- Aš ir taip stovėdama miegu, koks atsiplaiduoti. Geriu antrą puodą kavos.
- Tau reikia atsipalaiduoti. Įsijunk BBC Radio 3, paklausyk klasikos.
- Nereikia man klasikos, man reikia neužmigt.
- BBC radio 3 labai gerai!
- Ačiū!
- Ne ačiū, o įsijunk ir klausyk.
- Grrrrr...
- Aš noriu tau padėti!!!
...
O aš nenoriu, kad už mane skaitytų skelbimus, stumdytų mano baldus, rinktų radio stotį.
Ar ne paprasčiau tiesiog paklausti:
- Kaip aš galiu tau padėti?
Taip ir pasakiau vyriškiui.
- Bet tada nebus siurprizo!
- Grrrrr...



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą